نشست کمیته شفافیت عملکرد و صیانت از حقوق شهروندی در بهزیستی کردستان

کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی با حضور معاونین و روسای ستادی به ریاست حسین رسولی تشکیل گردید.

مدیر کل بهزیستی استان کردستان در بخشی از سخنان خود شناسایی گلوگاه های فساد و مبارزه با آن را راهکار اصلی پیشگیری از آن دانست.

رسولی عنوان کرد: سازمان بهزیستی در راستای رعایت و احترام به حقوق شهروندان و در جهت توسعه دولت الکترونیک، اقدام به الکترونیکی نمودن وظایف و فعالیت های خود براساس نظر سنجی و مشارکت مردمی نموده و این مهم در سامانه های تخصصی نمود پیدا کرده است و شهروندان، نخبگان و کلیه ی ذینفعان می توانند نظرات و پیشنهادهای خود را در مورد خدمات ارائه شده، روش های اجرایی و دستورالعمل ها از طریق میز خدمت الکترونیک در سایت بهزیستی اعمال نمایند.

وی به خطوط مشاوره های رایگان تلفنی بهزیستی اشاره کرد و گفت: متقاضیان مشاوره تلفنی در خصوص مشاوره فردی، خانوادگی، اجتماعی،   تحصیلی، کودک و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج می توانند از طریق خط تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی بصورت رایگان و از ۸ صبح تا ۲۴ خدمات مشاوره ای دریافت کنند.

 همچنین از متقاضیان خواست برای دریافت خدمات از اورژانس اجتماعی برای مداخله در بحران هایی چون کودک آزاری، همسرآزاری، معلول آزاری و سالمند آزاری و موارد خودکشی  خواست با شماره ۱۲۳ تماس  بگیرند و نسبت به معظلات اجتماعی و آسیب های نو پدید حساس باشند.

و در پایان از افراد درگیر با پدیده شوم اعتیاد خواست از راهنمایی و مشاوره در زمینه ی ارائه راهکارهای پیشگیری از مصرف مواد، راهنمایی در زمینه درمان اعتیاد و ارجاع به مراکز درمان و بازتوانی اعتیاد خط ملی اعتیاد به شماره ۰۹۶۲۸ بهره بگیرند.

کد خبر 90297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد